4 Orang Pakar Nak Kongsi Idea Utk Jadi Pelabur

Fardaus Rahmat | Welcome

4 Orang Pakar Nak Kongsi Idea Utk Jadi Pelabur

Salam Sejahtera,

Adakah anda seorang PELABUR atau PELEBUR? Ada beza ke antara pelabur dengan pelebur ni?

Pelabur = Orang yang ada ilmu dalam pelaburan dan melabur di tempat yang betul

Pelebur = Orang yang takde ilmu pelaburan, melabur di tempat salah, dan EKSYEN… konon-konon dia pelabur sejati… padahal, takde satu pun “pelaburan” dia yang menguntungkan…

Apa kena mengena soalan kat atas tu dengan tajuk post saya?

Macam ni…. sebenarnya, saya jumpa peluang untuk sesiapa yg berminat nak jadi pelabur sebenar! 4 orang pakar dalam bidang masing2 nak kongsi ilmu mereka… bukan calang2 orang mereka ni…

Siapa dia 4 orang pakar ni?

1. Cikgu Amir

2. IR Sofian

3. En. Khairul Nizam

4. Dr Shah Razali

Saya tak nak cerita banyak dalam post ni hari ni… kalau berminat nak jumpa diorang, boleh pegi kat sini: www.fardausrahmat.com/jootawan

Mungkin saya akan menulis lagi berkenaan 4 org pakar ni nanti…

 

Thanks.
Fardaus

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *