Articles tagged with: zamri nanyan

Jangan Abaikan Potensi Tune Talk Tone Excel | TTTE

Assalamualaikum dan salam hormat,

Para pembaca yg budiman,

 

Kita guna handphone kita, tapi bila orang lain top up, kita dapat duit.

Mana ada benda macam ni di dalam dunia?

Ya, betul.

Tak pernah ada perkara macam ni dalam dunia sampai la orang Malaysia sendiri
cipta program HEBAT ini  pada tahun 2010.

Seperti yang dijangkakan, peluang ini merebak seperti gelombang BESAR yang
melanda dan terus melanda.

Lebih 40,000 orang baru sertai program ini bulan lepas dan ianya sentiasa
meningkat. Kalau anda tak beri perhatian sekarang, jangan ketuk kepala
sendiri dan menyesal pada masa akan datang.
Serius.

Anda nak, JOIN DAN BUAT SEKARANG, dan bukannya tunggu orang lain buat baru
anda terkial-kial dan kata:

“Eh, boleh buat duit rupanya!”

Serius saya katakan bahawa inilah peluang bagi sesiapa pun yang ada
RM100 untuk mula membina pendapatan tak masuk akal bermula bulan ini
juga.

Yang paling utama:

1. Ini adalah produk keperluan.

Anda memang dah pakai handphone pun. Kalau dah memang kena keluar duit
setiap bulan utk bayar bil atau top up, kenapa tak masuk aje program ni?
Duit telefon kena keluar juga tapi kali ni anda dapat jana pendapatan semula..
Pendapatan pasif pulak tu.
2. Low Maintenance

Mana nak cari bisnes yang anda kena keluarkan RM20 sahaja untuk maintain?
Sewa kedai pun ribu-ribu setiap bulan.

3. Servis hampir tiada

Kat mana orang top up, anda dapat duit. Sooo… mereka yang sertai program ini
melalui anda tak kacau anda untuk guna telefon mereka. Mereka top up pukul
3 pagi pun anda dapat duit, masa anda tido.

Itu baru permulaan sahaja.

Banyak lagi benefit lain yang saya nak kongsikan tapi biarlah lain kali
pula.

Dan berita baiknya…

Dengar betul-betul…

Dengan ilmu dan pengalaman Tuan Zamri Nanyan, kami telah siapkan satu sistem
untuk pasarkan program ini di internet.

Satu sistem yang seumpama ini tak pernah anda lihat. Carilah di dalam
pasaran tempatan atau luar negara, anda pasti setuju bila anda lihat
sendiri bagaimana program ini berfungsi.

Tapi, walau tiada sistem ini pun sudah ada yang hasilkan 17,000, 40,000, 52,000
malah 240,000 SETIAP BULAN, bayangkan pula apa akan jadi kalau anda ada
sebuah sistem pemasaran yang bakal merebak macam virus?

Gila-gila… huru-hara jadinya bukan?

Soo… kalau anda dah tak sabar, jangan bertangguh lagi. Lihat tawaran saya di:

http://pendapatanpasif.fardausrahmat.com

Isi nama dan email anda dan ambil tindakan hari ini juga!
Ikhlas,
Dari saya

http://pendapatanpasif.fardausrahmat.com